خانما چی بخورم نی نیم وزن بگیره؟

۵ پاسخ

والا من غذای عادی خونه رو میخورم بفکر‌مقوی بودنشم نیستم ولی دکترم برام امگا نوشته برا وزن نینی همون هروز میخورم 🤷🏼‍♀️انشالا که تاثیر گذار باشه توم ب دکترم بگو اون برات میده چیزای لازمو

حبوبات مثل لوبیا و لوبیا چشم بلبلی
تخم مرغ
مغزها

من آجیل و بستنی رو شنیدم که خوبه

بستنی
حلیم
کله پاچه
کشک
بادوم زمینی

حلیم
تخم مرغ آبپز
کباب
آجیل
شیر

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری