بچه ها اکو‌قلب برای چیه کسی تا حالا رفته؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

بله من رفتم ، یه سونوگرافی مختص قلب جنین ، دریچه های قلب و ضربان و رگ های اصلی و اینارو چک میکنن

منم رفتم واسه قلب واسه بررسی دریچه های قلب جنین سوراخای قلب و رگهای قلبه

آره من رفتم چون قند داشتم گفتن خدای نکرده شاید روی قلب تاثیرگذاشته باشه خدای نکرده سوراخ باشه یا دریچه ها قلب مشکل داشته باشه

واجب نیست من رفتم دکترم گفت بهتره بری

سوال های مرتبط

مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۶ ماهگی
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد کوچولو مامان کنجد کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری