بله من رفتم ، یه سونوگرافی مختص قلب جنین ، دریچه های قلب و ضربان و رگ های اصلی و اینارو چک میکنن
منم رفتم واسه قلب واسه بررسی دریچه های قلب جنین سوراخای قلب و رگهای قلبه
آره من رفتم چون قند داشتم گفتن خدای نکرده شاید روی قلب تاثیرگذاشته باشه خدای نکرده سوراخ باشه یا دریچه ها قلب مشکل داشته باشه
واجب نیست من رفتم دکترم گفت بهتره بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.