من طبیعی بودم خداروشکر راضیم
فقط یه نصیحت به مامان اولی ها ...
این محاله که شما بیای خونه و انگار ن انگار باشه
حتمن دردای خودشو داره جای بخیه هات میسوزه درد داری ولی خب زودتر سر پا میشی ینی تنها میتونی دسشویی بری یا کارای شخصیتوکنی
تا روز پنجم و اینا مدفوع هم خیلی سخته فقد باید مراقب باشی یبوست نگیری...
من بارداری اولم
با توجه به شناختی که از خودم دارم
تصمیم گرفتم سزارین بشم.
چند روز پیش هم تو بیمارستان معاینه ام کردن و از انتخابم مطمعن شدم
یکی ممکنه تجربه ی خوبی داشته باشه یک نفر دیگه تجربه ی بد ،بنظرم بهترین حالت اینه که خودت با توجه به شناختی که از خودت داری تصمیم بگیریی
من زایمان خیلی خیلی سختی داشتم اما خب الان ورزش هست ماما همراه هست شاید دردش قابل کنترل باشه
برای من خیلی خوب بود
۳۸هفته و ۲روز بودم صبح دردام شروع شد از ۲روز قبلش هم پسرم اومده بود تو لگن
صبح یه بار رفتم زایشگاه ۲سانت خوردی بودم تا عصر باز خونه بودم تحمل کردم دردام بیشتر شده بود باز رفتم زایشگاه ۳سانت و خوردی بودم ماماهمراهم همونجا بود معاینه تحریکی انجام داد و ورزش و ماساژ یعنی من ساعت ۶عصر اینا رفته بودم دیگه ۲۰:۲۰هم دنیا اومد پسرم
من خیلی راضی بودم درسته درد داشت اما ماماهمراهم خیلی کمکم کرد بتونم تحمل کنم و تایم زایمانم کوتاه تر بشه
اینبارم اگه پسرم دومم همکاری کنه بچرخه سفالیک شه میخوام طبیعی بیارم بازم ماماهمراه میگیرم
بله عزیز..تصمیم گرفتم اینم ان شاءالله طبیعی..
خوبیش اینه وقتی بدنیا اومد راحت و آسوده ای درد نداری..کاراتو خودت میکنی حتی خودت به بچه ات میرسی..
بنظرم برای کسایی که خودشون دست تنهان عالیه
به نظر من خیلی بستگی داره به بدن و تحمل دردی که میتونی داشته باشه من خیلی دردای وحشتناکی رو تجربه کرد ولی خوب همین که دخترم به دنیا اومد اروم بودم و درد نداشتم بعدشم که خودم کاملا سرپا بودم و به دخترم رسیدگی میکردم برگردم عقب بازم طبیعی رو انتخاب میکنم
هزاربارهم برگردم عقب انتخابم طبیعیه
دردش درحددویاسه ساعته بچه که بیاد کل دردش میره انگارنه انگارزایمان کردی همون روزهم سرپامیشی
بچم بریج بود تادوهفته پیش اینقدرورزش کردم تاسفالیک شه سزارین نشم خداروشکرالان سفالیکه البته بستگی به امادگی خودت هم داره که بایدهرروز ورزش کنی
زایمان اولم راضی بودم درسته درد های وحشتناکی باید تحمل کنی ولی زمانی کوچولوت ب دنیا میاد همه دردات میره
و حتی بعدش خودت میتونی کارای خودتو بکنی
عزیزم تجربم تو تاپیک هام هست خاستی بخون
قطعا خیلی راضی هستم. انگار نه انگار زایمان کردم. بخیه ۴ تا خوردم که جذبی بود و تغییری هم حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.