میشوریم چرا باید عوض کنیم😂
تو این چهارسال این دومین جفتی ک خریدم برای دسشویی🤣🤣 اونم چون اولی پاره شده رو این مورد حساس نیستم فقط کفشو یدونه فرچه فرش دارم مخصوص گذاشتم برای دمپایی دسشویی با اون تمیز میکنم داخل بیرونم با اسکاچ ک مخصوص هموناس
برای حمام هم همینطور
با جرم گیر میشورم
اییی ناموسا خودتونو درگیر دمپای توالت نکنین😒حالا کم مونده اینم ب غم هامون اضافه شه
من هربار توالت رو میسابم دمپایی رم یکم جرمگیر میزنم تو این سهسال تمیزه و اخ نگفته
من میبرم حمموم باخودم اونجا تمیز میشورم و وایتکس
من اول با وایتکس میشورم و فرچه میکشم بعدم ميندازم ماشین هر وقت از ریخت بیوفته عوض میکنم
من دیروز جرمگیرریختم روش یکم موند با فرجه زیرو رو شو کشیدم مثل اولش شد .ماهی یکبار اینکارو میکنم
من سالی یه بار عوض میکنم دست کم
زود به زود میشورم ،تو ۵سال زندگی ۳تا عوض کردم
هروقت پاره شد. کثیف بد ریخت نمیشه فقط پاره میشه
توآب ولکه گیر میندازم تمیزمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.