۴ پاسخ

معمولا اونایی که با وزن بالاتر بدنیا میان بعد هم وزنگیریشون بهتره و بهتر رشد میکنن، حالا استثنا هم وجود داره مثلا ممکنه یه بچه ای زود بدنیا بیاد وزنش کم باشه و بعد رشدش خوب بشه که اگر سر وقت بدنیا میومد قطعا با وزن بالا بود ولی منکه توی فامیل دیدم هر بچه ای به موقع بدنیا اومده و وزنش کم بوده بعدم همونطور با وزن کم پیش رفته و هر کدومم وزنش از اول خوب بوده بعدم خورد و خوراکش بهتر بوده و رشد بهتری داشته

من بچه اولم ۳۴۰۰ بود شکمم هیچ تغییر نکرد ولی دومی ۳۸۰۰ شکمم ترک برداشت پوستش شل شد متاسفانه.خیلی پر خوری میکردم میگفتم بچم خوب رشد کنه البته ب توصیه مادر شوهرم

این هم که میگی اکثرا دنبال وزن گرفتن جنین هستن به خاطر این هست که بعد از تولد نیاز به دستگاه رفتن و شیر خشک و …. نداشته باشن
وگرنه وزن پایین یه دردسر داره وزن بالا هم یه دردسر دیگه مخصوصا زایمان طبیعی

اصلا نباید مقایسه کرد
من پسرم ۳۲۰۰ دنیا اومد الان خوبه نسبت به همسناش
دوقلوهام ۲۳۰۰ و ۲۷۰۰ بودن تولدشون وزن گیریشون نرماله
هیچکدوم برتری نسبت به اونیکی ندارن
فقط بچه ای که وزن کمتری داره موقع تولد برای شیر خوردن هم ضعیف تر ممکنه باشه مثلا قندش بیاد پایین و نیاز به دستگاه باشه و …
تغییرات مادر هم بستگی به ژنتیک خودش داره نه وزن بچه
خواهرم دو تا بارداری به فاصله ی ۱۲ سال داشت اولی با وزن ۳ کیلو دنیا اومد دومی با وزن ۳۸۰۰ سر هر دو هم تغییرات بدنش خیلی زیاد بود
من به فاصله ی ۶ سال زایمان هام بود تغییراتم به اندازه خواهرم نبود با اینکه بارداری دومم دو قلو بودن و…

سوال های مرتبط

مامان xxxxx مامان xxxxx ۶ سالگی
تب فرزند پروری استامینوفن


سلام خانوما امروز میخواستم پسرمو راهی کنم ک با سرویسش بره دم در بودم خانم دوست شوهرم اومد رد بشه اومد بهم گفت قبلا خوب بودی لاغر شدی . گفتم آره یکم وزن کم کردم . بعد میگه نه یکم نیس زیادی کم کردی. (اینو بگم من قبلا وزنم ۱۶۴ بود بهداشت بم گفته ۴ کیلو اضافه کردی الان خوبی ولی مراقب باش وزنت نره بالا. بعد من غذامون کم کردم ک مثلا وزنم ثابت باشه و اضافه نشه ، اینقد استرس اضافه وزنو داشتم ک چاق نشم ، چند کیلو کم کردم) . وقتی ازش نظر نخواستم چ لزومی داره ک بگه من واقعا اینجور آدما رو نمی‌فهمم. درسته خودم میدونم لاغر شدم یکم ولی این تو حرف زدنش اغراق هم میکرد . به نظرتون قصدش ناراحت کردنم بوده . یا همین طوری گفته و قصدی نداشته؟؟ من خودم هیچ وقت راجب به کسی تا ازم نخواد نظر نمیدم . دوس دارم بقیه هم مث خودم رفتار کنن باهام ولی همیشه اینجور آدما پیدا میشن . دست پسرش مشکل داره بخدا یک بار هم نشد بپرسم مشکلش چیه با این که دلم میخواست بدونم ولی نپرسیدم یا اصلا توجه نمیکردم بهش ک ناراحت نشه . بعد این هی میپرسه چرا کم کردی خودت خواستی و فلان؟؟؟؟ شما همچین کسایی برخورد کردین تا حالا؟؟؟ یه حسی بهم میگه میخواسته حالتو بگیره بعد میگم نه شاید از رو دلسوزی گفته؟؟؟؟ میدونم نباید مهم باشه نظرش .ولی خب حرف زدنش یه انرژی منفی میده به آدم



تب فرزند پروری استامینوفن

بچه بروفن فرزند پروری

تب فرزند پروری استامینوفن