سلام
خیلی حالت تهوع دارم ازصبح تاشبچکارکنم؟
طبیعیه؟

۴ پاسخ

نزار معدت خالی بمونه اگه اشتها نداری ریز ریز غذا بخور یا میوه بخور چون بیشتر حالت تهوعا بخاطر معده خالی بودنه

وااااااااااای منم همینطور

از طبیعی هم طبیعی تر برای من از نه هفته شروع شد تا خود الان دارم

طبیعیه بهتر میشی بعدا. چیزای سنگین نخور. اب بین غذا نخور.

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری