نزار معدت خالی بمونه اگه اشتها نداری ریز ریز غذا بخور یا میوه بخور چون بیشتر حالت تهوعا بخاطر معده خالی بودنه
وااااااااااای منم همینطور
از طبیعی هم طبیعی تر برای من از نه هفته شروع شد تا خود الان دارم
طبیعیه بهتر میشی بعدا. چیزای سنگین نخور. اب بین غذا نخور.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.