۵ پاسخ

اون چیه میخوری

دوماه دیگه
شایدم چهار ماه دیگه

دیگه داره عادی میشه😂😂
ینی مجوریم عادی کنیم وگرنه هرروزمون میشه استرس
مامان بودن خودش کلی استرسه باز چیزای دیگم بهش اضافه شن دیگ هیچی

اره ولی خوب هنوز ادامه داره

آخ نگو که خسته شدیم و بی انگیزه

سوال های مرتبط