نخ بخیه ختنه کی میوفته؟ چقدر بمان میبره؟

۴ پاسخ

برا بچه من افتاد یکیش

سنتی انجام دادی؟ منم نظرم سنتیه طرف خانواده مادرشوهرم میگن حلقه ولی خواهرزاده و برادرزاده هام همه سنتی شدن منم میگم همین روش رو انجام بدم

من یکی از نخاش مونده بود رفتم دکتر کشیدش

برا پسر من بعد ۱۰ روز شروع شد افتادن
زیر کلاهک که گره داشت روز بیستم افتاد

سوال های مرتبط

مامان اِلیار مامان اِلیار ۷ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی