من هروقت خودشو کثیف میکرد میشستمش یا موقع حموم دادن کم کم خودشون افتادن
بعد از ۲۰ روز همشون افتاد
من که دکترش بعد7روز معاینه کرد گفت خودت قیچی کن اگه 3روز دیگه نیفتاد منم بعد5روز دیدم نیفتاد قیچی کردم
یدونه هم نیفتاده
من الان۲۰ روزه گذشته هنوز دوتا بخیه هاش نیافتاده
بعد سه روز ک شستیش کم کم باید بیوفته موقع شستن موقع حموم مطمینی نیوفتاده چیزی ازشون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.