۲ پاسخ

منم از همین حدود 4 و نیو شروع کردم اما هر روز نمی‌دادم و گاهی چیزا رو در حد مزه کردن و کم میخورد مثل شیر بادام ، حریره بادام ،سیب درختی

خیلی زوده چرا اینقدر زود بذار ۶ماهش تموم بشه بعد باحریره اینجورچیزا شروع کن

سوال های مرتبط