دخترم منم ایروکا میزنم بعدش که سشوار میزنم افتضاح میشه نمیزاره هم شونه بزنم حالت فر و موج داره
شامپو مخصوص موهای بر کنتو
پسر منم موهاش فره از کله ش
هرکارمیکنم بی فایدس حتی ارایشگاه میبرم باز بی فایدس
با شامپو مای میشورم نرم کننده هم داره
با شامپو لطیفه میشورم
با شامپو بچه معمولی گاهی فیروز گاهی جانسون بعدش هم فقط با سشوار خشک میکنم نمیزاره شونه کنم 🙁
با چیکو ولی بعدش براش گره باز کن فیروز میزنم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.