خانوما شما وعده غذایی بچه هاتون چجوریه

۵ پاسخ

اگه وعده غذایی هم گفتی سه وعده کامل میخوره همراه دوتا میان وعده کامل

تخم مرغ تخم بلدرچین کره بادام زمینی
ماهی قزل مرغ براش تو توستر میذارم مرغ براش تو توستر میذارم آبگوشت مرغ سینه مرغم براش شنیسل درست میکنم
گوشت قرمز گوسفندی باز با نخود و لوبیا چیتی و سیب زمینی میذارم براش بپزه
لوبیا چیتی هم جدا درست میکنم ماست ماکارونی عدسی کته شیربرنج هر غذایی هم ک برای خودمون درست کنم سیب زمینی آبپز روغن حیوانی میزنم بهش سرخ هم میکنم بزرگ برش میزنم میذارم بکم بپزه بعد سرخ میکنم سس میزنم با ی گوجه کوچیک میدمش عاشقشع........تنوع غذایی خوبی داره خوش خوراکم هست

سه تا وعده اصلی دوتام‌میانوعده

منظورت چقده؟ یا چیا میدیم؟

دختر من فقد میگه آش سوپ ماکارانی.بغیر ازینا باشه یا نمیخوره یا بی ولع میخوره
بستنی لواشک هم دوسدارع
هر موقع ک گشنش باشه ی دونه تخم مرغ با روغن زیتون درست کنم میخوره اونم در حد یکی دو لقمه

سوال های مرتبط

مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۲ سالگی