۱۱ پاسخ

استرس نگیر هرروز تخممرغ پخته .لیدی میلم اگر قند نداری مشکلی نداره ولی خودتوهم چاق میکنه بگیر .حلیم .کباب .اجیل بستنی

نه سرخود نخور قندو میبره بالا. آجیل کباب مرغ و گوشت موز حلیم بخور

حلیم
بستنی
کباب
آجیل
من خیلی میخوردم و وزنش خیلی خوبه

میگن ماست یونانی خوبه

من دیابت ندارم خب
وزن بچه م ۳۱ و ۱ روز ۲ کیلو بود
ماهی و مغزیجات و بستنی زیادخوردم

حلیم
ابگوشت
اجیل
سیب زمینی ابپز
بستنی

چیزایی که من میخورم:
حلیم
پسته/ بادام/ گردو
ماست یونانی
ابگوشت
کباب
بستنی سنتی
نخوداب
اش جو

اخه چرا لیدی میل
تخم مرغ ابپز
آجیل خام مخصوصا بادوم درختی
ابگوشت
سیرابی
سمنو
گوشت کبابی
مرغ کبابی
نون پروتئننی
ماست ایسلندی
بستنی

بخور لیدی میل ضرر نداره که
منم خوردم

لیدی میل دیدم چندتا مامان خوردن توی گهواره خودشون وزن اضاف کردن ولی بچه نه
سعی کن حلیم کباب پروتین اجیل مغزیجات بخوری
اگرم قند نداری بستنی خیلی جوابه

حلیم
آبگوشت
آجیل
بستنی

سوال های مرتبط