۸ پاسخ

منم مثل شما رفتار میکنم وقتی میبینم تمایل ندارن با دخترم بازی کنن خودمو با دخترم بازی میکنم یا یه جوری سرشو گرم میکنن. بچه های بزرگتر معمولا نمیتونن با بچه های کوچیک بازی کنن. خواهرزاده و برادرزاده م با اینکه دخترمو خیلی دوست دارن ولی وقتی میخوان بازی کنن میگن مایا بلد نیست بازی کنه و بازیمونو خراب میکنه منم بهشون حق میدم

من بهش میگم مامان اینا دارن بازی میکنن الان نمیخوان با شما بازی کنن، ما با هم اینکارو میکنیم
فلان میکنیم فلان جا میریم
ولی خب واقعیته باید باهاش کنار بیاد از الان

پیش اومده من سرشو با چیز دیگه گرم میکنم از اونجا دورش میکنم

چرا ناراحت بشی

طبیعی هست که اونا سنشون بیشتره و دوست ندارن با بچه این سنی بازی کنن

در آینده پسر خودتم احتمال زیاد مثل اونا میشه

خب همه ک قرار نیست با بچه ی ما بازی کنن.بچه های بزرگتر علاقه ای به بازی کردن با بچه ها تو این سن ندارن طبیعیه.خودت وقتی میبریش باهاش بازی کن سرشو گرم کن

محله قبلی ک بودم پارک بود بچه ها بازی میکردن یسری فوتبال یسری والیبال ،من همیشه توپ می‌بردم توپ پسرم میدادم ب اونا از اونا میگرفتم ،یا ب بچه کوچیک میگفتم بچه ها ی کوچولو با ماهان بازی میکنید گناه داره گریه میکنه ب بزرگتر ها ۱۵،۱۶ساله میگفتم آقایون شرمنده میشه ی دره باهاش بازی کنید ،ولی ی پسر بچه تخس تو کوچه بود یسره می‌پرید ب خودش بعد من یهو میگفتم ای وای تو چقدر قشنگی نازی مهربونی این بچه است بلد نیس مزاحمت نشه ی دره بده با ماشینت بازی کنه بعدا میدش ،ولی تو دلم فحش میدادم ک چ جانوری میشه بزرگ بشه🤣

هیچی دیگه باید خودت بری با بچت بازی کنی
خب بچه هستن دیگه نمی‌فهمن نمیشه کتکشون زد یا به زور وادارشون کرد باهاش بازی کنه
من دخترم راحت ارتباط میگیره با بقیه بچه ها اما خب یه سری هاشون رو دیدم میترسن نمیذارن دخترم دستشون رو بگیره باهاشون بازی کنه

چون بچه هامون کوچولو آن یاد ندارن بازی کنند بازی شونو خراب می‌کنند نمیزارن عیب نداره اونام بچه ن به دل نگیر

سوال های مرتبط

مامان هیما💕 مامان هیما💕 ۲ سالگی
امروز دوتا صحنه اتفاق افتاد که دلم برا بچم کباب شد؛البته بازم پیش اومده بود این شکلی
این بود که من داشتم کتاب میخوندم بعد به هیما گفتم میای نقاشی بکشیم؟! گفت عه تو نمیخوای کتاب بخونی؟میخوای با من نقاشی بکشی؟😍😭
یه صحنه دیگه هم داشت گریه میکرد گفتم بیا بازی کنیم بعد با همون حالت گریه گفت مامان حوصله داری بازی کنیم ینی؟😭
هیما اینجوریه که همش میخواد با یکی بازی کنه، جایی مهمونی بریم اگه بچه داشته باشن ما اصلا هیما رو نمیبینیم همش بازی میکنه؛یا تو خانه بازی و بیرون فقط دنبال بچها میکرده باهاشون دوست شه و بازی کنه
حالا با توجه به اخلاق این بچه منی که تصمیم قطعی داشتم برا تک فرزندی الان دارم میلغزم😭میگم این بچه گناه داره تنها باشه تو خونه…
از طرفی میگم نکنه بیارم باهم نسازن بدتر دعوا شه🙁🤣من شاغلم بچمو مامانم باید نگهداره و خیلی سختمه خونه داری و بچه داری و کار ولی خب از نظر مالی و‌کمک داشتن خدایی میتونم بچه دوم بیارم،ینی تصمیم قطعیم بخاطر گشادیم و فرار از سختی های بارداری و بچه داریه حقیقتا
حالا کلا نظرتونو‌ بگین😭شوهرمم خیلی اصرار داره اقدام کنیم