وای من فقط جگر میخوام😭
بشدت هوس ذرت مکزیکی کردم که الان نیستش دیگه هرجا همسرم رفته پیدا نکرده
من همه چی خوردم الا سوسیس و کالباس
حتی زعفرانم در حد طعم و عطرش تو غذام استفاده کردم و میکنم
نگران نباش درحد اعتدال بخوری چیزی نمیشه انشالا
وا برای چی ذرت مکزیکی نباشه !!تو اهواز تو چله تابستونم ذرت مکزیکی میفروشن بازم 😁
من هوس ذرت مکزیکی و انواع و اقسام فست فودارو میکنم ولی متأسفانه مسمومیت بارداری دارم برام سمه همشون😭
من همبرگر اصن دوس نداشتم ، الان هوس همبرگر با خیارشور زیاد میکنم😭😂
چیپس دل مزه فلفل سیاه و لواشک وای😫💖
من همچی خوردم هم جیگر خوردم هم سوسیس خوردم هم کنسرو تن هم اناناس هم زعفران تا خدا نخاد هیچی نمیشه
انگار از هرچی منع میشیم بیشتر میخواییمش من دلم پفک و چیپس و فست فود میخواد فقط😮💨
منمممم
دقیقا😐💔
🫢😁سوسیس من یه بار خوردم در حد رفع هوس
منم😅😅 مخصوصا سوسیس تخم مرغ عسلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.