از الان فهمید کیست داره و نویتشم پر کرد برای بعد زایمان ؟؟؟ عزیزم توکلت به خدا باشه اینا همش چرت پرته الاپ جنین همش دورش کلی شریان خون هست یا کامل نشده اون قسمت بدن بچه تازه داره شکل میگیرع انشاللع یکماه دگه بری سنو یکی ازین خبرا نیسته همش جذب شده اصلا نگران نباش بسپارش به همون که بهت بخشیدش بخدا مثل گل بی عیبه یک درصدم نگرانش نباش
اینروزا دکترا چرت زیاد میگن که کیست تو سر و قلب و کلیه بچه هست همشم چرت این همه بچه دنیا اومده یمی ازین خبرا نبوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.