حتی دختر من دوسالش کامل نبود پوشک شو پس میزد کاملا آماده بود ترکش بدم اینجا تاپیک گذاشتم همه قضاوتم کردن ک چرا دلت نمیاد پول پوشک بدی و بچه عصبی میشه و دایه دلسوزتر از مادر شدن در حالی ک خداروشکر مشکل من مالی نبود من مادر میدیدم میفهمیدم بچه م آماده س با این حرفا از پوشک نگرفتم و الانم باردارم دیگه اصن حالشو ندارم
اینجا بیشتر حالتو خراب میکنن همه واست متخصص میشن اتفاقا خیلی سریع اقدام کن عزیزم هم خودت راحت میشی هم بچه ت کلی غذا میخوره و خوابش سنگین میشه من گرفتمش نمیگم سخت نیست خیلیم سخته ولی دیگه چاره چیه راهیه که باید رفت عزیزدلم
کاش ب مرور کن میکردی
مثلا اگر در روز ۵ بار میدادی
میکردیش۴ بار
بعد میومد سمتت بجای اینکه بهش شیر بدی سرش رو با بازی گرم میکردی
یا ی خوراکی دیگ بهش میدادی
میوه ای چیزی مثلا تزئین شده باشه ک خوشش بیاد
یا مثلا گف شیر بگی بیا شیر رو ریختیم توی کیک، ک کیک درست کنیم باهم
هی اینجوری کمش میکردی ک یهو بهونه نگیره
هنوزم دیر نشده به همین روش برو جلو
کلا یک ماه طول میکشه تا از سینه بگیریش
هر هفته ی مرتبه رو کمتر کن
اگر برای خاب هم باید حتما اول شیر بخوره و بخابه از شیر پاستوریزه کمک بگیر
بهش از سینه نده
کتاب داستان هایی ک صدا میدن، عروسک انگشتی که باهاش قصه بگین، بازی هایی که یکم فکرش رو درگیر کنه ک فکرش نره سمت شیر خوردن میتونه کمکت کنه
پسر من وابسته شیر بود مدام باید شیر میخورد منم یکسالو 8ماهگی گرفتمش از شیر.
دخترمن بشدت وابسته بودمیترسیدم ازشیربگیرم رفتم داروخونه قطره تلخک خریدم زدم سینم همون یبارخورددیدتلخه دیگ لب نزدخداروشکربرخلاف تصورم راحتترازاون چیزی بودک فک میکردم چن روزبیقرارمیشن ک طبیعیه
خیلی خوب دادی زیادم دادی کم کم بگیر ازش به جاش تنقلات چیزایی که دوست داره سرگرمش کن یادش میره
نه عزیزم دلت نگیره من ۱۹ ماهگی گرفتم اتفاقا تو خوب. دادی
به مرور باید میگرفتی دیگه نه یه دفعه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.