۵ پاسخ

وای وای همین الان از دردش دراز کشیدم.چقد بده..حس میکنم ۱۲۰سالمه..از خوده لگن تا کف پا..انگار رگ پای ادم از داخل جمع میشه.بدیش اینه اصلا درمان نداره فقط رعایت و دارو

بله دیسک کمر هم ممکنه باشه

یه پماد هست عطاری ها دارن اسمش عرق نسا استفاده کن دردش قابل تحمل ترمیشه

عزیزم یکسری نرمش داره انجام بده و یه ماساژ هست که فورا باز میکنه که تقریبا یکم پایین تر از جای آمپول رو با آرنج بگو همسرت فشار بده و همزمان پات رو از زانو خم کنه عقب و تکون بده تا فردا خوب میشی

سیاتیک من دارم کل پات درد میکنه حتی کف پا

سوال های مرتبط