وای وای همین الان از دردش دراز کشیدم.چقد بده..حس میکنم ۱۲۰سالمه..از خوده لگن تا کف پا..انگار رگ پای ادم از داخل جمع میشه.بدیش اینه اصلا درمان نداره فقط رعایت و دارو
بله دیسک کمر هم ممکنه باشه
یه پماد هست عطاری ها دارن اسمش عرق نسا استفاده کن دردش قابل تحمل ترمیشه
عزیزم یکسری نرمش داره انجام بده و یه ماساژ هست که فورا باز میکنه که تقریبا یکم پایین تر از جای آمپول رو با آرنج بگو همسرت فشار بده و همزمان پات رو از زانو خم کنه عقب و تکون بده تا فردا خوب میشی
سیاتیک من دارم کل پات درد میکنه حتی کف پا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.