۹ پاسخ

بخاطر کاشت نیس؟ عفونتی قارچی نکرده باشه

هروقت انگشتامون اینجوری میشه اول صبح تو چایی میزاریم وقتی چایی درست میکنی اول برا خودت بریز چایی هم نباید زیاد داغ باشه تو نعلبکی یکم چایی بریز بعد انگشتتو بزار
ب عربی میگیم امدوحس😂 نمیدونم شما هم میگین بهش یا اسمش ی چیز دیگه س

فک کنم عفونت کرده انگشتت
برو ریمو کن ببین چه خبره

از بغل ناخنت من زردی میبینم
احتمال قارچ هست ریموو کن زودی درمانش کن

عفونته

گلم نبض و گرمی از عفونت میاد به احتمال زیاد عفونت کرده

اگه از ناخن باشه. بیحیس میکنن ناخنتون رو میکشن.

شاید عفونت قارچی داره زیادکی ترمیم ؟؟
کاش بری این یه ناخن لاکش ریمو‌کنه تا ببینی قارچ یا عفونت

جایی نخورده دستت؟

سوال های مرتبط