۴ پاسخ

یکم عرق نعنا بخور ببین خوب میشی یان

احتمالا انقباض باشه

اگر درد باشه انقباضه وگرنه فکر نکنم

یعنی چی بیمارستان نیس همه جا هس برو تریاژ مامایی بیمارستان

سوال های مرتبط