۴ پاسخ

عزیزم من تجربه بارداری قبلی میگم
هفته های بالا چون جنین به شکم فشار میاره معده جمع میشه واسه همین تا غذا میخوری به درد میفتی چون معده جا نداره

منممم همینکه ی چند لقمه میخورم اول معدم بعد کل شکمم به مدت یکی دو دقیقه درد میگیر بعد خوب میشه

منم همین جورم🥺

فقط موقع غذاخوردن! فک نکنم، شاید معدت اذیته؟!!!

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد