۲ پاسخ

به پهلو راست نخوابی بهتره چون خون رسانی و اکسیژن به جنین کمتر میرسه تکون خوردناش بیشتر میشه

منکه کلن سه شبه نمیتونم بخابم از بس تکون میخوره دنده هام و پهلوهام درد میگیره یا شکمم کلن تیر میکشه ب هر پهلویم ک هستم لگنم میسوزه

سوال های مرتبط