۵ پاسخ

من دو ماهو بیست روزشه تا زه خوب شده ولی نمیدونم من شربت اهورا نی نی گرفتم یک بار دادم خوب شد نمیدونم ازونه یا که دورش تموم شد

من بچه اولم تا 3 ماه کولیک داشت اسیر شدم

شربت بایولاکت عالیه

برا بعضیا تا ۶ ماهکی خوب نمیشه 🥲🥲من خودم بچه بودم مامانم میگه تا ۶ ماه کولیک داشتی شب تا صب فقط جیغ میزدی اما بچم نداره خداروصد هزار مرتبه شکر

عزیزم تا دوماهگی همینه 😭😫

سوال های مرتبط