خانومایی که تنگی نفس داشتید برا زایمان اذیت نشدید؟

۳ پاسخ

ن اصلااا اتفاقا منم همین فکرو داشتم ولی اصلا اذییت نمیشی

نه نترس

من آسم دارم تو بارداری هم خیلی اذیت شدم خیلی استرس زایمان رو داشتم ک نفسم بند بیاد اسپری همش تو دستم بود موقع زایمان ولی خداروشکر مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان پرنسا کوچولو مامان پرنسا کوچولو ۱۴ ماهگی