۴ پاسخ

فعلا سرد بیرون تنش کن تا دو ماه دیگه سرما نخوره

۲و۳مانگه باشه بااچی بوجگی سرمای نوه

تا دوماه خوبه

میل خوته من ک تا۴۰بزور خستم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۵ ماهگی