۵ پاسخ

قرص شیردهی آمپول سه ماهه..آیودی

به شوهرت بگو طبیعی جلوگیری کنه
من پنج سال جلوگیری طبیعی داشتم

البته اگر همسرت از خودش مطمئن باشه بهترین روشه

چه اصراری ب خوردن قرص دارید کلی ضرر داره

امپول بزن

خب کاندوم استفاده کنید ک خیلی بهتره
قرصا واقعا دراز مدت تاثیرات خوبی ندارن

سوال های مرتبط

مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی