واکسن چهار ماهگی زدم‌توصیه‌اتون‌چیه

۴ پاسخ

پاشم قنداق کن تکون نده

روز اول هرچهارساعت پاراکید بده روز دوم هر ۶ ساعت بده . روز اول کمپرس سرد وگرم هم بزار .اگ روغن حیوانی داری دور واکسن بزن یه ذره دردشو کم میکنه ولی روش نزنی .

برو داروخونه ویکس کودک بگیر بزن دور جای واکسن به خودجای به نخوره فقط دورش حالت دایره ای بزن مسکن هست اروم میشه
قطره هم امروز چهار ساعته بده فردا شش ساعته
پسر من که اصلا اذیت نشد تب نکرد
خودم چون شیر بهش میدم از شیرم چند قطره ریختم رو پاش
خودم پرتقال و چیزای خنک خوردم که شیر می‌خوره تب نکنه

چطوره حال موچولو
منم قراره ببرم ۳تا زدن؟

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان آریشاه👑 مامان آریشاه👑 قصد بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان آران مامان آران ۸ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🍭 مامان نورا🎀🍭 ۶ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی