کسی علائم تشنج خفیف نوزاد هارو میدونه؟

۲ پاسخ

برای منم سواله
دخترم گاهی که خوابه میلرزه اما در حد ۲ ثانیه

منم بچمو واکسن زدم همش لرزش داره حتی دکترا هم نمدونن بین لرز و تشنج میگن فیلم بگیر منم تا میام فیلم بگیرم تموم میشه بخدا دارم روانی میشم میگن دستشو بگیری لرزشش اگ وایسه لرزه اگ واینسته تشنج

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان پسرسوم مامان پسرسوم ۷ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی