تا زمانی که درد عجیب و خون ریزی و لکه بینی نداشته باشی همه جی طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

اره درد لگن درد مثل پریودی کمردرد کشاله ران حتی واژن درد طبییه اما خونریزی درد غیر قابل تحمل نه طبیعی نیست

آره عزیزم فکرتونو درگیر تکون بچه نکنین. ادم چون اولا درد داره وقتی میره تو سه ماهه دوم انتظار درد داره. عزیزم اگه آنومالی نرفتی، میری خیالتم راحت میشه. منم قبل آنومالی از سونوی ان تیم انقدر اعصابم خورد بود چرادیگه زیردلم درد نمیکنه میرفتم بااین دستگاه سیارا تو درمانگاه صداشو بشنوم چون دکترانبودن.

منم همین سوالو دار

این سوال منم هست لطفا جواب بدین

سوال های مرتبط