من چند روز دیگه میبرم و خودم میگم که بنویسه
میخام چک کنم چیزی کم نداشته باشه
هر سال خودت بگو برات بنویس عزیزم
من ۱سالگی بردم دکتر گفت حتما انجام بده
برای ۲سالگی هم میخوام ببرم چون قطره اهن و مولتی قطع میشه. اگه کمخونی داشته باشن مشخص بشه
من تو یکسالگیم نداشتم
ما تو یکسالگی هم نداشتیم
خودت بگو براش چکاب بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.