ن چه ضرری
نه فقط میگن آب هویچ زن باردار نباید بخوره
نه عزیزم همیشه که نمیخوری میخوای هفتهای یکبار نوش جان کنی اونم به اندازه نه خیلی زیاد
بخور نوش جانت
من که خوردم
اره ضرر داره
کلا نباید هیچی بخوریم
همهچیز ضرر داره
نه بابا چه ضرری بخور بره.کاکائو در صورت اصل بودن اونم زیادش مضره
اره نخور بیار بده من 😋🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.