خانم ها بستنی کاکائویی ضرر داره

۷ پاسخ

ن چه ضرری

نه فقط میگن آب هویچ زن باردار نباید بخوره

نه عزیزم همیشه که نمیخوری میخوای هفته‌ای یکبار نوش جان کنی اونم به اندازه نه خیلی زیاد
بخور نوش جانت

من که خوردم

اره ضرر داره
کلا نباید هیچی بخوریم
همه‌چیز ضرر داره

نه بابا چه ضرری بخور بره.کاکائو در صورت اصل بودن اونم زیادش مضره

اره نخور بیار بده من 😋🥺

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان رزانا آرسام مامان رزانا آرسام هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری