۵ پاسخ

استفاده کنید ...برا ما این جور جاها حسرت و ارزوست چ روستا چ شهرش..از بهمن ماه کم کم گرم 50 درجه تا اخر ابان دیگه گرم 😰

خوش به حالت تو مسافرت ما زندگی میکنی🤣
ایشالا همیشه خوش باشی

چ خوشگل
کجایی عزیزم

کدوم شهری؟

وای چه جای خوشگلی هستین

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان ارکان💙👶🏻 مامان ارکان💙👶🏻 ۱ سالگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی