۵ پاسخ

کلا هوای ایران بازه! راحت میان،میچرخن، مانورمیدن، میزنن میرن!

منم بارها اینو تجربه کردم😔

وای خیلی بد زد
ترسیدم
پریروز سیخ بودیم
پر موشک و جنگنده تو آسمون میچرخیدن

ما دیروز همینجور جنگنده بالاسرمون بود و میزد همه جارو. ساعت 4 صبحم اومد و خدارشکر هنوز پیداش نشده

کجایی

سوال های مرتبط