ببر من نبردم الان داره نزدیک میشه به واکسن دو ماهگی هی داره ختنه ش با مسائل مختلف عقب میوفته
حالامن میخوام یه هفته بعدواکسن دوماهگی ببرم
دیرم شده😂
ببر حتما بزرگ بشه اذیت میشه
ببر هر چه زودتر بهتر
ببر عزیزم من جفت پسرامو درست یه ماهگی بردم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.