خانوما بنظرتون پسرمو ببرم ختنه یا زوده

۶ پاسخ

ببر من نبردم الان داره نزدیک میشه به واکسن دو ماهگی هی داره ختنه ش با مسائل مختلف عقب میوفته

حالامن میخوام یه هفته بعدواکسن دوماهگی ببرم

دیرم شده😂

ببر حتما بزرگ بشه اذیت میشه

ببر هر چه زودتر بهتر

ببر عزیزم من جفت پسرامو درست یه ماهگی بردم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد حافظ مامان محمد حافظ ۱۰ ماهگی