۷ پاسخ

منم چند بار توی هفته های شما این طوری شدم چون رگ های بینی خشک میشن دست میزنی خون میاد یه مقدار وازلین بزن خوب میشه

کی میگه خطر داره؟؟؟؟مگه نمیبینی تو خوده گهواره زده علائم این هفته هاس الکی استرس ندین بابا بسه

منم اینجوری بودم از هفته ۲۰ به بعد خوب شد

مگه توی علائم هفتگی گهواره نمیخونی ؟عادیه منم همینجور میشدم تا کلی وقت

شاید فشارت کم و زیاد شده

من اکثرا خون دماغم

طبیعیه تو این هفته ها گهواره هم زده علایم بارداری

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری