اگ درد داره سرساعت استامینوفن بده بهش
پماد آد خودتون براش گرفتین ؟؟
ب پسر من دکتر گفت هروز حمام ببرش
حتما قنداق کن پانزنه که خون بیاد
روزی سه بار یک رب تو اب ولرم بنشونش
پماد بزن روزی سه بار روز دوم از کمر ب پایین با اب ولرم بشور باند در بیار الان سرساعت استا بده
ما ب روش بخیه ختنه کردیم
دکتر گفت تا۳ الی ۴ روز حمام نکنیم
هر۶ ساعت پماد تتراسیکلین و جنتامایسین داده بودمیزدیم
هر۴ ساعت قطره استامینوفن دادیم
پوشک هم سایز بزرگ براش بستم
و خداروشکر پسرمن فقط همون لحظه گریه کرد
دیگ بعدش اروم شد تا ۱۰ روزم کامل بخیه ها افتاد
خیلی راحته ،فقط استامینوفنشو بده،و پمادشو بزن، پوشکیهسایزبزرگ تر ببند،اصلا بغل نکن،من ۱۳ روز پسرموبغل نکردم ،نقم میزد با کالسکه تاب میدادم،تا ۴ روز آب نزن به بدنش، پماد آد قسمتی که جیش میکنه مدام بزن که چسبندگینگیره
مبارک باشه عزیزم
فقط اولین جیشش میسوزه و گریه میکنه
بعدش دیگه دردی نداره یادش میره😅
دکتر پسر من گفت تا ۴۸ ساعت بهش استامینوفن بدم
و زود خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.