الان تب. داره؟؟کولیک رفلاکس شیرمادر

تصویر
۵ پاسخ

نه عزیزم دمای طبیعی بدن ۳۷.۵ه اگه بیشتر از این باشه یعنی تب داره

نه نداره

از رو کجاش شما گرفتی؟

پسر منم امروز واکس زد

نه بالای ۳۸ تبه

سوال های مرتبط