منم مثله شما هستم ۱۰ روز عقب زدم ترشح سفید خیلی میرم کمر درد و استخون درد شدید سردرد و سرگیجه ایشالا که باردار باشیم
منم دردای پریودی هی میگیره ول میکنه
بزا موعدت بشه نشدی ده روز صبر کن بعد بزن اینطوری شاید دروست نشون ندا
چند روزه دیر کردی؟
بیبی زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.