۳ پاسخ

تو الان ۵ ماه و دوهفته ای دقیق
ولی خب بطور عامیانه میگن ۶ ماه اما رشد بچت الان توی ۵ ماهه پس باید چیزای ۵ ماه و بخوری
مث سن تولد ک وقتی ۲۱ سال و چند روزن میگن ۲۲ اما در اصل ۲۱ سال و چند روزن

هرماه میگن فلان چیز خوبه دیگ بخاطر ویتامیناشه
تو هنوز ماه ششم نیستیا باید شیشت پر بشه اونوقت زیتون برای اون ماهه

احتمالا برای امگا ۳، ولی چون شوره ممکنه ورم بیاره، گردو و ماهی و قرص امگا۳ هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری