۹ پاسخ

روی فارنهایته
دکمش رو‌دوبار بزن بایدc بشه
بعد درست میشه

بالای ۳۰نمیزنه این چرا اینجوریه

برای تبدیلش باید این عددی که الان نشون میده رو منهای ۳۲بکنی و جوابشو تقسیم بر ۱/۸ بکنی

اون fباید بشه c

دکمه رو نگه دار تا وقتی که سانتی گراد شه فارنهایت شده

دکمش و بگیر یا دوتا بزن روش هر وقت رفته رو درجه خوب مبشه

اشتباهه

اینا درجه فارنهایته
این عدم یعنی تبش پایینه
۹۸ ب بالا تبه

f زده بعلش یعنی فارنهایته

سوال های مرتبط

مامان دلارام و محمد مامان دلارام و محمد ۲ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری