روی فارنهایته
دکمش رودوبار بزن بایدc بشه
بعد درست میشه
بالای ۳۰نمیزنه این چرا اینجوریه
برای تبدیلش باید این عددی که الان نشون میده رو منهای ۳۲بکنی و جوابشو تقسیم بر ۱/۸ بکنی
اون fباید بشه c
دکمه رو نگه دار تا وقتی که سانتی گراد شه فارنهایت شده
دکمش و بگیر یا دوتا بزن روش هر وقت رفته رو درجه خوب مبشه
اشتباهه
اینا درجه فارنهایته
این عدم یعنی تبش پایینه
۹۸ ب بالا تبه
f زده بعلش یعنی فارنهایته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.