۷ پاسخ

من یه مدتیه با بادیگرام ورزش میکردم خیلی خوب بود ولی خب از وقتی ج نگ شروع شده حوصله نداشتم

فقط بخوابم

وای من چرا اصلا ن جون ورزش دارم ن درس هیچی

بعد چون پذیرایی خونم بزرگ و مستطیل شکل بود زیاد راه میرفتم و میدوییدم

من طبق برنامه ای ک خودم تو ذهنم بود پیش میرفتم
ینی چن تا حرکت برا زیر شکم
چن تا برا باسن
چن تا برا بازو و پهلو و ران
واقعا هم عالی بود
هر حرکتی ک میدونستم برا چی خوبه رو انجام میدادم

به منم بگید

من با جم‌ فیت ورزش می کنم
روزی یک ساعت

سوال های مرتبط