من یه مدتیه با بادیگرام ورزش میکردم خیلی خوب بود ولی خب از وقتی ج نگ شروع شده حوصله نداشتم
فقط بخوابم
وای من چرا اصلا ن جون ورزش دارم ن درس هیچی
بعد چون پذیرایی خونم بزرگ و مستطیل شکل بود زیاد راه میرفتم و میدوییدم
من طبق برنامه ای ک خودم تو ذهنم بود پیش میرفتم
ینی چن تا حرکت برا زیر شکم
چن تا برا باسن
چن تا برا بازو و پهلو و ران
واقعا هم عالی بود
هر حرکتی ک میدونستم برا چی خوبه رو انجام میدادم
به منم بگید
من با جم فیت ورزش می کنم
روزی یک ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.