من فک کنم ده روزگیش کلاه پوشید بعد اون حموم رفتنی میذاشتم نیم ساعت الانم هوا خدارو شکر گرم میشه دیگه نمیزارم
بیرون میریم براش میزاریم الان که یکم گرم شده هوا توربان میزارم که راحت تره
برای اینکه گوشاش باد نیوفته میزارم
من فقط دوسه روز اول گزاشتم😂دیگه نزاشتم صد تا کلاه داشت
فقط بیرون میریم براش میژارم
بیرون میرممیزارم تو خونه نه امروز گرم بود بدون کلاه بردم بیرون
تا ۴۰ روزگی
دیگ هوا گرمه نزار واسش
الانم هنوز شبا میذارم
یهو کلن برندارش اول تو بیداری نزار فقط تو خاب بزار بعد فقط شب موقع خواب بزار بعد دیگ کلن نزار و فقط بیرون رفتنی بزار
از بیمارستان اومدیم در اوردیم😂گفتن عادت ندین از اول به کلاه که بعدا زود سرما میخوره منم نذاشتم
من از بیمارستان آوردم کلاهشو دراوردم 😂😁
من فقط بیرون میرم میذارم توی خونه اصلا نمیذارم
سوال منم هست .از کلاه خیلی بدش میاد ولی میترسم بیرون رفتنی باد تو گوشش بره
خوزستان گرم شده من دیگه از دیروز نذاشتم، فقط وقتی حموم کنم میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.