نون سفید رو کلا حذف کن نون سبوسدار ترجیحا سنگک بخور ، شیرینیجات با قند مصنوعی نخور ، روزی دوسه تا سیب بخور ، موز انگور خربزه انجیر قند خیلی بالایی دارن نخور ، بعد از هر وعده غذایی ده دقیقه تا یک ربع تو خونه آروم راه برو
ببین من با آرد جودوسرپرک و تخم مرغ پنکیک درست میکنم عالی میشه
بعد از غذا ۱۱دقیقه پیاده روی کن بدون وقفه و با سرعت متوسط باعث میشه قندهای مصرفی بسوزه اما اگر بیشتر ازاین تایم پیاده روی کنی چربی شروع میکنه به سوختن
پس هر دفعه۱۱ دقیقه
من روزی سه چهار تا خیار میخورم ،
روش یکی دوتا خرما هم میخورم
سویق جو قبل غذا یه قاشق تو آب حل من بخور دکتر طب میگفت میاره پایین
من خودم رعایت کردم اومد پایین ولی باز شروع کردم به خوردن امروز ج آزمایش رو میگیرم خدا عالمه چی بشه
پیاده روی بعد هر وعده غذا..
خوردن کدو و کاهو
عزیزم تخممرغ رو اب پز کن
بعد با کره کاله له کن بخور ببین چی میشه
کنارشم گوجه و خیار....وای من تقریبا هرروز میخورم دوتا
قندی جات نمیخورم برنجمم یک خورده کم کردم پیاده روی هم میکنم ولی همش گشنمه
من قندم لب مرزبود
هرچی قند و شکر مصنوعی داشت حذف کردم
نون و برنج هم کم کردم
من قرص متفورمین میخورم هرشب بعد غذا اومده پایین....قندت چنده؟دارو نداده دکترت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.