۴ پاسخ

هرکاری کنی اونجا میخان هی معابنه کنن
چه باز باشی چه بسته

منم این اتقباض رو داشتم الان ی هفتس دیگه نیس

داره کم کم دردات شروع میشه

خب دهانه رحم هم باز بشه دردات شروع میشه دیگ یهویی که زایمان نمیکنی .

سوال های مرتبط