مامانا بنظرتون شیرخشک بهتره یا شیرمادر ؟

۸ پاسخ

شیر مادر

بنظر من ک قطعا شیر خشک
چون من بدن خودم چیزی نداره ک بخا ب بچه ویتامین برسونه
هممون درگیر کمبود اهن و انواع اقسام ویتامین هاییم ولی شیرخشک همه چی داره توش
من شیرخشک خوردم خواهرم شیر مادر ولی بدن من ماشالا خیلی قوی تر از اونه

اگر غذاتون خوبه و استرس ندارید و خواب کافی دارید شیر مادر درغیر این صورت فکر میکنم طبق شرایط استرس زای الان شیر خشک بهتره چون هیچکس بدون استرس نیست و این برای بچه بده

اینم سواله؟خب معلومه شیرمادر

صددرصدشیرمادر،ولی اگ یکی نتونه وشیرنداشته باشه شیرخشکم خوبه

شیر مادر دیگ😐

من طبق تجربه که تجربه شیر خشک دارم میگم شیر مادر بهتره
چون پسرم خیلی کمبود ویتامین داشت و داره

شیر مادر

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان حسین و رایان مامان حسین و رایان ۶ ماهگی