خانوما سزارین خیلی درد داره یا نه

۳ پاسخ

هرچی باشه از طبیعی دردش کمتره

برا منکه دردی نداشت

بدن با بدن فرق داره اگه یه بار طبیعی رو امتحان کنی میفهمی درد دوران نقاهت سزارین هیچی نیس در برابرش

سوال های مرتبط