مونده به بدنت بعضیا زخم شون زود خوب میشه بعضیا مثل من خیلی دیر دختر خاله م بعد من سزارین کرد ۱هفته بعد همه کاراشو میکرد ولی من تا ۱ ماه زخمم درست نمیشد و مردم و زنده شدم هم عفونت کرده بود و خوب نمیشد هم نمیدونستم نباید سرمو تکون بدم چون تکون میدادم خیلی سردرد و کمر درد داشتم
فقط موقع راه رفتن اذیت میشی اونم فقط روز اول بعد با شیاف خوب میشی
نه عزیزم فقط یه کوچولو سوزن که میزنن نونخاع دردت میگیره بعدم یکم تو نشستن دراز کشیدن اذیتی من الان پنج سال سزارین کردم راضیم وااااای ازبچه اولم که طبیعی بود
نه واقعا
برا من که خیلی بهتر از تصورم بود
من پمپ درد گرفتم
خیلی خوب بود
از شبش هم شرو به راه رفتن کردم
دوباره هم سزارین خواهم کرد
از طبیعی کمتره
بازم به بدنت بستگی داره
عزیزم سکس اول دردداشت!!!
هرچیزی یه دردی داره ولی اونقدروحشتناک نیست تحمل نکنی چون بی حس هستی بعدشم باشیاف کنترل میکنی نگران نباش ازپسش برمیای خیلیم عالیه🫠
من تجربه ی خودمو میگم به هیچ عنوان درد نداره ، فقط همون روز اول تو بیمارستان. درد داری که با پمپ درد ارومی
اره منم دوست دارم بدونم لطفا بگین
دردش در جراحیه دیگه 😬
نه عزیزم اصلا درد خاصی نداره❤️
خب چرا طبیعی زایمان نمیکنی مثلا من انتخابم سز بود چون ترسم از طبیعی بیشتربود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.