دوبار پسر منم اینجوری شد درحدی که زخم میشد
تا اسهال قطع نشه کااامل خوب نمیشه من همه چی امتحان کردم از یکی جواب گرفتم
بهتر بود نسبت به بقیه
ویهان موقع دندون درآوردن خیلی شدید سوخت هر کرمی زدم خوب نشد دکتر گفت کرم cz سیوند بگیرم عالی بود
پماد روغن کبد ماهی اردن
من اد و ان ان باهم قاطی میکنم میزنم زود خوب میشه
سودوکرم غلیظ بزن،خوبه خیلی
اسهالی😂😂
پماد بتامتازون بزن
آلفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.