۸ پاسخ

اگر شير ميدي اصلا نكش
شير نميدي هم نكش😁

یکم صبر کن گناه داره اون بچه باید شیر بخوره ریه هایش حساسه

ما نکشیدیم

من ک کشیدم گلم البته کم ن زیاد

اينجاي ما همه ميكشن حتي تو حاملگي منم معتاد قليون بودم ولي فهميدم باردارم نكشيدم ولي در معرض دودش هستم

دیشب کشیدم تا چندساعت هم شیر ندادم😁😁😁😁

من هم حاملگی کشیدم
هم الان😂😑

من میخوام همون روزی که از بیمارستان میام خونه بکشم😂😂😂

سوال های مرتبط