مویز در حد۵ الی ۶ دانه خوبه ولی اصلا کندر نخور چون بچه ات بیش فعال میشه حتی یه ذره ی کوچیک هم نخور
کندر شنیدم فقط بیش فعالی میاره
نه بابا بخور همیشه شیره و مویز خوب بوده ولی زیاد هر چیزی مصرفش خوب نیست
روزی ی قاشق کوچیک میریزم تو آب ولی دیدم یه سریا میگن بده
نه من سر دخترم مبخوردم و مشکلی پیش نیومد. اما خب ب اندازه بخور
شیره مویز و نمیدونم ولی من خودم چندتا دونه مویز و میخوردم اوایل بارداریم
زیاده روی تو هرچیزی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.